12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. április 11., hétfő

Egymás iránt

Nem hittem el, hogy létezik
Akit így lehet, és így szeret.
De bármikor, ha kérdezik
Most már így felel a szerkezet:

Ami érted úgy dobban,
Mint egy erőmű, ha robban.
A szivárványon túl is
Te vagy az álmomban.

A mámor és az élvezet,
Amit nem nagyít a képzelet.
Egy a szív, a gondolat,
Tiszta minden mozdulat.

Igazi boldogság,
Igazi szabadság.
Nekem a magány volt béklyó,
De veled érzem élni jó.

Mert nincs olyan erő,
Ami tőlünk elveheti már
A hitet, mit csak mi értünk
De a végtelenen át.

Nincs olyan erő,
Ami tőlünk elveheti már
A csodát, amit mi érzünk
Egymás iránt.

Flegma szó, csak tompa kés,
A sötét veremből ébredés
Nekem az, hogy megtaláltam,
A társat, akire vágytam.

Kívül-belül szép,
Mindened tudom rég
Az utamon tovább már,
Csak Veled indulnék...

Mert nincs olyan erő,
Ami tőlünk elveheti már
A hitet, mit csak mi értünk
De a végtelenen át.

Nincs olyan erő,
Ami tőlünk elveheti már
A csodát, amit mi érzünk
Egymás iránt.

A csodát, amit mi érzünk,
A hitet, mit csak mi értünk,
A csodát, amit mi érzünk,
Egymás iránt.

A csodát, amit mi érzünk,
A hitet, mit csak mi értünk,
A csodát, amit mi érzünk,
Egymás iránt.

A csodát, amit mi érzünk,
A hitet, mit csak mi értünk,
A csodát, amit mi érzünk,
Egymás iránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése