12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. március 5., szombat

valami bajom van?!

nos ugyérzem valami nem okés a szervezetemben...:S
ugy kb hónapja történt egy olyandolog h megfürödtem és elszédültem azelött is voltak ienneim, hogy kiszálva a forró vízből megszédültem... de akkor  megszédültem elmult és ujrakezdődött... nagyon elnyomta a fejem se kép se hang. annyi szerencsém volt h benvolt anyu, érteztem h elöre tudok csak nézni kimeredtem és a tudatomban volth csuklok, de anyira nemtudtam gondolkozni h elmondjam h csuklok anyu megfogott és kivitt az ágyra. nekem az teljsen kiesett.. annyit éreztem ha  szívem borzasztóan dobog és zugó hang volt a fülemben.. nagyonerösen mintha beakart volna törni a fülem:S vagynemtudom.. homályosvolt mdnen éscsak a szívem dobbanásait halottam... mitnha valamie ljött volna értem... hihetelen szar érzés volt és nagyonrossz:S
utána pár perc mulva mindig halottam a hangot végül abba maradt.
nos ma megittam egy kávét zsozsival elszívtam egy cigit vagyis már a végét odaadtam feláltam és az ablakhoz mentem.. megint nyomott a fülem és a szívemet halotam... olyanvolt mintha megszált volna valami... vagy elakart volna vinni.. entmudom mien érzés lehet a szívroham vagy az agyvérzés.. de kb olyasmik terjengdtek a gondolatimban.. és h uhrsiten ne legyen bajom... most is nyoma  fülem és kva szar...:S nemtudom mi lehet a bajom. de már félek.
a mandulám cinkel állandóan. anyu szerint kikéne vetetni mert ugyebár okozhat ieneket:SD volt már rá példa h valaki összeesettaz utcán a mandulától már immár 2hete gyógyszert szedek megint megvárom milesz ezután... ha nem lesz semmi kénytelen leszek elmenni egy kivizsgálásra.. félek a mütéttöl h közben szar lesz vagy akármi de legjobban a piercingjeimet féltem:$xd nekem nagy kicsnek ...nemtudom de velük szeretek élni...
remélem nincs semmibajom:/ ien halálközeli élményhez is hasonlít.
lehet valami jel ez vmire?%
de pont az h mostanság nemfogyasztok semmien szert szinte amitöl esetleg lehetne.. de hát ez persze visszaüthet




egyrészt a faszomkivan megint.
végre történt valami jó dolog az életemben találtam valakit akit különlegesnek találhatok 7hónap elteltével akre aztmondom h nekem kell... talán a barátokat is sikerült magamban helyre raknierre megint bejön az élet(Y)
nos a legjobb barátomról vanszó. midennbizonnyal nem olvassa.ezt de ha olvassa akkor örülök.hiszen borzalmasan elhanyagoljuk egymást. és most ugyérzem valamien szinten h felültettek... igen egy valakit tartok arra aki  erről tehet de hát nembiztos. midennesetre egyetlen egy kérdésem van hozzá
:
ELVETTED A LEGJOBB BARÁTOM!MIT AKARSZ MÉG?...
bízom benne h csak én látom zavaromban igy a dolgokat és nemigy van. de igy h megint ugrott a dolog kétségek vannak bennem h valaha megtudunk pár dolgot bezsélni... lehet ittvan vége ennek a dolognak.
de én ugyvagyok vele h akit eltudnak vinni aztvigyék. akkor sosem volt igaaz.
nemtudom ezekután milesz. de nagyonkíváncsivagyok. midennesetre ugyérzem levagyok szarva 2év után:S
és ezmár mien?!

2hónapja nemtalálkoztunk -... és enggem ez falhoz basz. nem keres. nem kérdez azt se tujda mivan velem:/
nemtudom mire vélni a helyzetet.iagzság szerint manóra se haaragszom , inkább az aharag van benem amiért elhagyott... idézöjelesen. ezért haragszokráamiért itthagyott... és ugylátom h mindent elvesz tölem:/ nemtudom , igazsáég szerint nemtartom magam annak akivel nemlehet sokdolgot megnbeszélni csak látnám azt h AKARJA. persze van h kva ideg vagyok és kb hozzám se lehet szolni mert egyből pukkan az agyam. de én bízom benne h végre midenn helyre jön.... mert idegileg szétbasz már ez a helyzet:S
nemtudom mia fasz van.S
egyszerüen összevissza irok mdent:S gondolkodni nemtudok...lehet hülyeségeket irok és mindezek valójában ne ebbn a tényállásban vannak AMIBEN NAGYONBÍZOM. de mind kiderül mint mondom ált.. csak idő és minden kiderül:...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése