12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. március 30., szerda

mindennapok.

hát elég régen irtam már szóval irok vaalami normálisat is a monstani dolgokról egy kicsit összeszedetebbet.
hát vannak jó és rossz dolgok is amik megkörnyékezték az életemet, volt ami beárnyékolt volt ami felvitt a mennyországig.
nos kezdem a "rosszabbal" hát lassan magam sem tudom mit takar az h legjobb barát. ugyérzem elhagyott az az ember akit annak tartottam. aki már 2év körül annak gondoltam. már kb 2hónapja nem találkoztunk alig bezsélünk neten. és beteőzve a 18ak szülinapján sem voltam ott.van ennek elvileg oka is. elégéé a szívemre vettem h ennyire eltávolodtunk egymástól, indokokat keresek  és lehet rosszul gondolom és kurvára hülyeségekkel vagy valótlan dolgokkal nézek szembe amik nem is ugyvannak gyarkoltailag csak én látom ugy ebben a pillanatnyi elmezavarban de nem a legjobb, és nemis minttakép. remélem helyrerázódnak a dolgok rövid idön belül és végre megbbeszéljük a dolgokat és hasonló lesz a kapcsolatunk mint régen volt. én ugyérzem elvették tőlem és más tölti be azt a szerepet amit én tölöttem be nálla sokáig, lehet hogy csak én látom ugy de az biztos h eléggé telibe van szarva a dolog kettőnk közt:/ lehet az érettségi és más bajok vannak mögötte de mégsem tudom nagyon magambantartani és nagyon  megérteni sem h ennyireoffol a helyzet. nem az h rosszban vagyunk mert szerintem az tulzás és semmi ilyesmi nem állfent csak valamennyire megrekedt köztünk a találkozás és a bezsélgetés nagyjából az elmult dolgokról szinte semmit sem tudunk hogy mi miért hogyan mi történt a másikkal pedig eddig midentn tudtunk a másikról és ezért volt az igazi.fellépet az a dolog h hanyaglás. és talán valami más amit magam sem tudok h miért ... de remélem a jó idővel eggyüt midenn a régi lesz, én bízom benne(L) mert ugyanugy szeretem hamég haragszok rá egy kicsit is.mert nem tagadom biztos h énse ugy állok a dolgokhoz és énsem teszek tul nagy erőfeszítéseket csak már nincs erőm az ienekre naponta mindig van valami amitől nemtudok jól aludni és gondtalanul élnem. énis hibás vagy ez egy értelmű nemis akarok senkire semmit fogni csak már ebbe  a helyzetbe lassan aztsem tduommmár mit bezsélek mit csinálok és mi lenne  a helyes.

 a másik dolog ami semleges számomra hogy most elgondolkoztam azon a napokban h valami nem kóser nekem belül lehet hogy hülye vagyok vagy annak tartanak ienkor. de tén ugy gondolom h néha csinálok olyanokat amit normális ember szerintem nem tenne vagy csakgondol rá... mindenesetre sokszor ugy gondolom magamról hogy valami baj van nekem az agyammal:+D elég vicces. de szernintem kajak megvagyok hülyülve már a körülöttem lévő dolgoktól.

azért vannak jódolog is velem amik felvídítanak és tényleg aztmondhatom h felrepítenek  a fellegekbe és ugyérzem hogy tén bolldog vagyok olyankor és valóban elfelejtem és nem is gondolok olyankor a bajaimra.
ezek azok a pillanataok amiket noelall töltök. vaalahogy boldognak érzem magam*-* sosem hittem volna h amien voltam valamien szinten jó változásba esek. bár én biztos voltam benne és elis montam párszor h kell valaki aki megfog és megtart. és ez valóban igyis van. leköt és ugygondolom érte megéri valamennyivel normálisabbnak lenni:) olyanjó h végre van valaki aki miatt vannak valamien céljaim. még ha nem is nagyok de valóban valamien pozitív változás mutatkozik tölem. igaz sokáig olyan voltam h szinte lenéztem a férfi nemet és szarba se tartottam öket pár ember miatt.. és kiröhögtem azokat akik megvoltakhallva h igy szerelem ugy szerelem.. de már nagyjából megértettem h tényleg egy csodálatos dolog.  már nem akarok nagyon beleesni a rózsaszín ködbe mert az sem a legjobb. valóban egy olyan érzés ami akármivel felér. amiért tényleg érdemes felkelni egy olyan érzés amit én sosem hittem hogy valaha engedem és valaha lehetséges h megtörténik mégha titokban is vággytam rá.
lehet hogy tulzásba esek néha de valamien szinten uj ez nekem
néha olyanok is eszembe jutnak mivel voltak szar dolgok velem elég sok. h ez csak egy ujjab sors játék. megszopat az élet. boldog leszek és pofára esek ezek csak azok a dolgok valószinűleg amik negatívumként jönnek ki rajtam a multból eredően remélem nemfog ien történni. bár ahogy ismerve magam tuti hatalmas esés lesz ha valami iesmi mégis betörténne...
de ezek csak hülye gondolatok amik midnenkiben benne vannak de én ezeket szeretem kiiirni magamból mert mindenre felkell készülni, bár sokmidennre nem lehet.
midennesetre én bízom benne, és abban h szép napok állnak előttünk és nem csak egy ujjab rossz emlék lesz.
de én szinte biztos vagyok benne h semmi köze sincs ehhez a rosszhoz , talán eljött az idő amikor megkell élnem a boldogságot amely most elönt*-*♥de azt már most tudom h nemfogok semmit sem bánni, mert adott nekem egy olyan viszonzást érzésben amit lehet sosem fog senkisem. van egy két exem akit agyontudnék ütni a tetteiért de van akivel rohadt jóba vagyok és nagyonjókat tudunk mai napig beszélgetni és lehet barátság szerelem után ugygondolom. mindenestetre lehet haragudtam rájuk mert itthagytak... de ez elévül és tudom h vele semmit sem bánnék, csak köszönni tudok már ami eddig is volt. azokért..
és ugyérzem elmondhatom itt is h szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése