12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. március 1., kedd

megdobbant a szívem.|afc.

Pénteken délután felmentem pestre^^ felültem a vonatra, elégunalmas vlt az ut ,kb néztem végig ki csak a fejembőll.. és az estén gondolkoztam. aztán végre megékeztem hál istennek nemkésett a vonatom:O mert akkora hóvolt mint a szar:|aztán felértem^^kijött értem reni^^
utána mentünk nyugatiba kicsit.D ottvolt mimi meg momo meg pár emberke^^ utána elindultunk wigwamba:DDD egészjóvolt oda az út vicces volt egykét dologxxddd utána megérkeztünk bementünk:D találkoztunk jópár ismerössel:D
sajnos nagyonrssz volt h rea nemjött:((((( aztán volt vmi elözenekar meg egy fii nevű csávóXD hát nagyonadta a dolgokat xdd teljesen kivoltam töle:D meg egykét beöltözött embertöl is...XD utána megkezdődőtt a koncert vége volt.. mimi hazament:D én meg ádikékékkal mentem 18kerbe ott felmentem ádiékhoz mercivel meg ádival utána elmentünk vmi karaoke bárba:D ottvoltunk egy darabig:D vicces volt a kínai külföldi még elötteXD ott leültünk bent:D gecijóvolt: DDDD egy kopaszcsávó nemhagyott béékén hát offXD utána felmentünk ádiékhoz aludni^^ reggel felkeltünk renivel kimentünk keletibe:D vártunkjósokatxd utána felszáltam a vonatra és go haza:) kb ennyivolt:D de olyanjóeste volt(L):$nagyonjóléreztem magam....
Nos a másik fele h megdobbant a szívem...
hátigen elmondhatom h valaki végre megfogott. hát ő nos noeL:) koncert alatt elvoltunk... kicsit jobban megismertük egymást meg minden nagyonjóléreztem magam vele:$(L) rég éreztem iet h ennyire tökéltes lett volna valami és ennyire áá midnenjó*-* nemtudom szavakba kiönteni:$
utána elbucsuzott... utána kicsit furcsa volt és mintha hiányzott volna.. kb az volt bennem h uhrsiten mivan velem?! én szerelmes,? és h aztérezzem h nekem kell ez a fiu?.$ hát igen mégis igy történt...
megbezséltük másnap h összejövünk. igymmost együtt vagyunk:$
bár ő kecskeméti. igy a táv elég cinkes./ de megoldható ha akarjuk mindketten*-* jővőhéten ha midnen igaz megyek a koncerjére és ahhw alig várommár h vele lehessek*-* remélem sokáig fog tartani gond nélkül...végre elért az a dolog amire annyira vágytam.. és h végre a magányból kikecmereghettem...nagyonörülök ennek a dolognak .hiszen magamban eldöntöttem már szinte h sosem lesz senkim és h nembirok már senkiben megbízni.. de ugy érzem uj lehetöség nyílt elöttem.$ talán elvakultam, biztos vagyok benne h én belefogok esni. lehet h ez nyálas stb. de ezt érzem:) megfogott benne valami különleges...furcsa érzés de lehet elfogom tudni modnani h IGEN szerelmes vagyok, hát kiderül talán irhatok majd erről is h mien csodás... nempedig ugy ahogy eddig/=(
meglátjukmilesz de egynelöre csak ez lebeg a szemem elött♥noel♥
és egy kép momoval és fannivel^^♥
KÖszönöm ezt a hétvégét nektek(L) és bocsi h nem részletesen irokle midnent de valamilyen szinten ugyérzem most nemkell mindent irni.szerintem sugárzik midnen szavamból a boldogság:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése