12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. március 15., kedd

kecskemét♥orosháza^^

Hát elég mozgalmasok voltak mostanában a napjaim. pénteken végeztem a suliban bejött értem anyu utána átléptem ujkígyósra utána vissza haza:D onnét 5kor go át csaba:D összefutottam csabival egyik barátnöjével^^ dawwel meg csabinak vmi ismeröséveel:D voltam velük kb 20-25percet :D utána beért fanni^^ és indultunk momohoz orosházára^^ beszélgettünk a vonaton meg minden:D végül megérkeztünk, tomival elmentünk venni egykét dolgot utána összefutottunk pár ismerőssel:D és mentünk tomihoz:D ott iszogattunk:D meg jött sanyi aaki tetovált engem:D ujraötütötte a tetoválásaim:D utána elmentünk vmi karaoki buliba de ott nemvltunk kb 5precet mert elmentek addigra kecskéék akik miatt mentünk utána visszamentünk tomihoz:D bár ök akartak emnni végső állomásba nekem semmi kedbem nemvolt meg fanninak se igy beszélgettünk tv-ztünk meg ieenek:D utána reggel tomi fél8kor felkeltett minket max hangerövel(Y)XD utána ettünk elkészültünk:D és 3ra kimentünk a buszmegbe:D ott felszáltam a buszra és indultam noelhez kecskemétre^^
egész hosszu volt az ut meg unalmas de már alig vártam*___* utána kiskunfélehgyházán felszált két roma gyere teljesen lefárasztottakXD de tuléltem:D aztán leszáltam a buszról noel is megjött kb5 perc után:D elmentünk asszem a penny elé:D ot tmegjöt misi:D
utána bementünk vmi plázába ott meg vmi banzáj volt mert gecisokan voltak:|XD 3an elég feltünöek voltunk:D ott misi vett piát:D és mentünk utána misihez pár cuccért a koncerthez na hát visszafele vicces volt mert falat kellet másznunkXD2 méterest kbxD hát viccesen de megoldottuk:'D
utána felszáltunk a vonatra még azis 1külön jóvolt:D
utána leszáltunk bementünK:D beültünk noelékkal megminden:D utána beszélgettünK:D noel elment próbálni misivel meg bezsélgettünk:D aztán elkedzödött az our heroin kocncert vége volt utánuk volt még vmi black mitudomén micsoda zenekar:D
utána beültünk vissza a koncertes szobába:D
nekem felse tünt h egész végig betn vltak azalvinosokXD
utána elkezdötött az alvin és a mókusok és bementünk:D
utána a vége fele meguntunk a nézgelödést beültüönk visza  vip szobába:D aztán kcisit kiküddtek minket még interjúztak az alvinosokkal:D jah am noelékkal is:D
aztkihagytam:D
végül viszamentünk:D utána nemsokára lekapcsoltunk a villanyt misi belaudt:Dkicsit készvolt:Dxd
utána noelall beszélgettünk meg hülyültünkXD
vlt egykét vicces a többi zenekaros csávók mit válaltak egymásnak:o
jah meg abiztonségi örös dolog is nagyolvtXD nagykopasz kigyurt emberke halál megilletödve majdhogy levörösödve.:Dvicces volt..::D
utána reggel olyan 4fele keltünkj felxd és mentünk visza kecsóra:D ott reggel máris alkottak xDDD:D
végüli elmentünk misiékhez:D ott aludtunk felkeltünk meg ienek:D stb:D utána indultunk az állomásra elkisértem noelket a vonathoz mert ők nekik hamarabb ment kicsit a vonatjuk mint nekem a buszom:D
utána énis felszáltam. az enyémre és hazaértem:D
hát gecijóvolt ez a péntektöl vasárnapig program*/-*
nagyonjól éreztem magam :$$$$ és olyanjóvolt.$



sohanem gondoltam volna h még egyszer tudok majd szeretni.és bízni.és mindezeket összekötve nem aztmondani h egy brutális dolog. és csak csúnyákat tudtam irni,most viszont eltudommondani h egy édes dolog:$$ ez amit SOSEM hittem volna:o.♥
igen nagyonmeglepő h valaha ien történt velem:o
ugyérzem magam mintha teljesen elvarázsolt volna valamI.$ azthiszem közel állok nagyon ahhoz h szerelmes leszek nagyondurva:O de annyirajó*-* nemhittem h leszek valaha igy h nem csak szenvedés lezs... lehet túl hamar beszélek igy róla de ugyérzem végre egyszer h boldog vagyok valakivel és uhrsiten ezek az órák amit vele tölthettem nagyonjóvolt*-*olyan szép pilllanatokat éltem át hogy uhrsitenahhh irni nemtudok ezekről de ugyérzem valami csodálatos dologban vagyokbenne:$
egyszerüen megörülök a közelségétöl az érintésétöl... a csókjaitól... sosem volt h valaki egyetlen csókkal tudja éreztetni velem azt amit egy férfi tud érzelmekkel és puszta közeledésböl egy nöben keleteni.
valami nagyondurva h mennyire odavagyokérte.$$♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése