12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. március 28., hétfő

multhét hétéve- most hétvége:)♥




nos hát elég régen irtam blogot, egy az lusta vagyok kettő nincs nagyon időm rá:/
de nagyonjól telt el ez a két hét*-*
multhéten és mosthétvégén is kecskeméten voltam:) hát multhéten 6an voltunk misinél:D hát vicces este voltXDD most meg talán 7en voltunkD:DDD jól tellt el.:D ahhoz képest h énvoltam egyedül lány gecijóléreztem magam*-* a mostani hétvégén voltunk noel koncertjén *-*meg vickyvel istalálkoztam , sal tén jóvolt^^♥
ugyérzem ténleg szerelmes vagyok egy olyan valakibe aki nem reménytelen...♥
leirhatatlan furcsa olykor félős érzés, pedig hát nincs miért.
olyan boldog vagyok ettől h sok szart elnyom bennem
komolyan boldogabb vagyok sokkal*-*
annyira szeretek vele lenni♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése