12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. október 10., hétfő

szerelem "..a szerelem és a fájdalom szüli a legszebb sorokat..."

‎"...nyugodt lélekkel vártam a napot mikor eltemettek hiszen 1x énis kimondhattam őszintén hogy: szeretlek!..." ezt az idézetet helyén valónak találom rám nézve ,mert elmondhatom már most h volt az életemben egy olyan ember akinek őszintén szívből mondhatom azt h SZERETEM. és végre megéltem aztis h viszont szeretnek.
nemtudom leirni és aki érezte már ezt az érzést tudja miről bezsélek. leirhatatlan.és egyszerűen midnen tökéletes körülötted. a hétköznapok szállnak és a hétvégékig megsem állnak alig várva h ujra találkozz vele és csókokkal gazgadítsátok egymást életét.
vannak persze a szerelemnek árny és rossz oldalai de ez a sok jó elnyomja azt a rosszat. ahogy a mondás tarta:" nincsen rózsa tövis nélkül,nincsen szerelem bánat nélkül...' és ez igy van a helyén.ha tökéletes lennee midnenn ami végülis igyis annak tünik, akkor unalmas lenne. igy találom most midnen percem csodásnak. lassan 8hónapja hogy boldogítsukegymást*-* és még lesz sok :) simán eltudom képzelni h ő vele élem le az életem...van bennem annyi h nem váltok át másra. és jó ezt tudni h ő is igy gondolja: ) lehet h elhanyagolsz midnent magad mellet és midnenkit és változol és csak ő számít neked. de ez neked pontjó igy.... a szerelem télleg a világ legjobb dolga ha még hátrányt is okoz eggyesek számára :) télleg midnen pillanat tökéletes.
nemtudo m szavakba önteni hogy mit is érzek és az a bnaj h kb időm sincs:/ pedig a szerelem és a fájdalom szüli a legszebb sorokat
szeretlekBáthoriNoel♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése