12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. október 26., szerda

multhét: )AFC ,csaba

Pénteken talállkoztam manóval: ) voltam csütörtökön pályaválasztási vásáron: D aztán lementem még aznap noelhez és estére hazais értünk _: 33 ittvot egész hétvégén voltunk a centerbe AFC_n és már elis telt a hétvégée: /// de csak kb a hétvégékért élünk*___* sajnálom h mindig elvagyok csuszva csak sajnos nicsn nagyon időm blogot irni://rádásul a gépem is cét adott:S miest lesz időm leirom a most csütörtöktől való napom anagy összezuhanásból a csucsra törve , caps for ceroline koncertet, 17éves lettem és midenent ami a héten történt;)és persze a 8hónapos fordulónkat♥de most ennyi egyenlőre . hiába jegyzetelm le ien kicsibe aza  jó h igyis fogom tudni később mirőlisvolt itt szó:O na szóval jelentkezem napokon belül uj posztal puszii :) de azért még egy jót előtte megosztoken bevallom az eletem noelrol szol, ez igyis es ezt nem tagadom... ezt imadom es aakarom mindig$$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése