12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. október 10., hétfő

Barát?volt nincs.

Nos eljutottam egy olyan pontra magamba egy jó ideje h elmondjam h télleg nincs szükségem Bestfriendre:) kaptam sok szart és basztak át elegen és etljesen kiölték belölem ezt. védekeznem kellet vaalahogy,.... igy midnenki eluszott melőlem és aki maradni is akar sajnos én nem tartom annak... vagy nem enegdem tulközel. és nincs sjanos időm sem. emléxem egy évvel ezelőtt meghaltam volna  barátokért. ők volt a mindenn a vulág legjobb barátai voltak az egyémek. akkor uygéreztm. vsszatekinte AKKOR azok is voltak,most változik az idő.. és az emberek nemmaradnak olyanokmint voltak.... és ott ahol voltak. ez persze nem azt jelenti h változással nem lehet embereket szeretni ugy mint régen hanem ők nem birtak evvel megbírkóznisajnos mindig olyan embert osztott mellém a sors aki gecire nemvolt alkalmas rá.... nos semmit se bánok,hiszen ha ök nem lettek volna sokmidnenből vesztes lennék. elmondhatom h nincs KÖzeli barátom. de nemis kell van egy kettő kivel szívesen vagyok vagy bezsélgetek de ugy érzem kiégtem ebből h uhgrsiten mennyünk állatkodni vagy partizni, néha persze előhozzák az emberből de sajnos lenyugodtam nemvgayok olyan mint régen. persze vannak emberek kik a mai napig megamaradtak csodás emléékként és mai napig tartjuk a kapcsolatot és őket a mai napig imádom és nemfelejtem soha hiszen a szívem mélyén vannak remek emberek ők , és csodálatos élmények vannak velük:) és biztosan lesz még hiszen na barátság egy igazi remek örörk barátság ami őszinte semmihez sem ér fel.:) vagyis a szerelemmel csak. eza  két dolog a leghjobb mikor volt egy csodálatos barátod/id és egy szerelmed és a kettő összefér és midenn csodás de szinte az ien lehettetlen, de ha van ien gratuálok neki h  és persze a sors is jó lapot osztott neki jó emberek között volt jó helyen.
midnenesetre lehet azért is pártoltak azok az emberek el vagy épp őksem érnek rám mert más helyen laknak,máshova járnak másokkal. vagy épp emert csak a külsőm miatt kerestek... én meg igen bunkó vagyok mert kiszüröm az ienekt és kiseljtezem. voltam énis szar és szemét a másikkal de csak törlesztek másoknak:)
kevés azért az akivel egy szót sem bezsélek megienek azért szoktunk,csakmár nemolyan mint rég.. és akik ezt elolvasááák tudják miről van szó akik ebben a körben benne voltak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése