12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. május 15., vasárnap

Most hétvége:^^Noel♥

Csütörtökön és Pénteken nemvoltam iskolába...
és pénteken fél1kor átmentem noelért kecskemétre:D6órát buszoztamxd kicsit kivoltam:D de tuléltem.D
átértem kecsóra. noel kint várt és már egyből ültünk fel a buszra és indultunk^^ vicces volt az ut egyrészbenxd:D jóvolt:D aztán átértünk csabára és mentünk haza:D
itthon elvoltunk:D jóvolt^^
másnap jött csabi varrni^^
noelnek varrt utána nekem:D most valamiért elég nehezen viseltem el de tuléltem:O
kijavította a mellemet meg a leopárd mintákat folytatta ugyan még akartunk a kezemre varrni egy emberi szívet amit egy kész fog egyben facsar vércseppek megmidnen artéria levágások:o gecijólfog kinézni de ezt majd a hónapba csináljuk meg mer meghaltam volna kb:3
utána lefeküdtünk aludni: ) és másnap noelt kiskértem az állomásra: )és ment haza utána csabi is:)
jóvlt nagyon ez a hétvége is:$♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése