12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. május 24., kedd

a hét +bmet+ AFC .:D

Hétfőn átugrottam délután egy kicsit kecsóra: ) igy kezdődött a hét. utána ancsinál aludtam:)♥
aztán a hetet végigszenvedtem szokás szerint.. találkozgattam pár emberrel szépen eltelt. lassna hálistennek vége a sulinak és valszeg nemfoigok megbukni aminek nagyonörülnék.
aztán pénteken ancsinál készültünk bmetre oitt volt hajni és késöbb jött niki is:) végül kimentünk az állomásra elég sokan eljöttek, ami furcsa volt szóval egészjól sikeredett és 10ére már tervezzük a következőt.
utána megjöttek momoék és noelék is. ^^ és szép lassan mindenki odaszivárgott: )
utána ott elvoltunk kb fél8ig és elindultunk:D felugruttunk útközben ancsihoz és mentünk isˇ^^utána odaértünk:D ancsáék és még pár ember kint maradt nemjöttek be afc-re . egészjóvolt:D nekem tetszett de nemvoltak rajta annyira sokan.o furcsa modon:D koncert után fősulihoz a játszóra kiültünk egy kicsit utána anyut behívtam értünk és noelall hazamentünk. másnap bejö9ttünk délután elvoltunk sétálgattunk lájtolgattunk meg minden.D játszótéreztünk estexd vicces volt:D utána hazamentünk:) másnap bejöttünk. és felültettük noeléket a vonatra utána jött jaime is:D dawe és koko is:D elsétálgattunk városba utána hazamentem:)
nagyonjóvolt ez a hétvége is^^ naghyon tetszett♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése