12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. május 9., hétfő

fecó ballagása.:)kecsó

Nos elég régóta irtam már ugyhogy most irok:)
Multhéten volt fecó ballagása pénteken:) suli után mntünk annyával:) hamar szépen és jól lement:) utána elmentünk fecóékhoz ebédre:) ott reemekül érezztük magunkat:)
utána bezsélgettünk meg minden.
manó is megjött vele is megebszéltük a cinket:)
utána estig iszogattunk meg táncotunk és minden:'D hatalmas képek és videók születtek egyszerüen rohadt jóvolt...:D
utána elmentünk kcsiit diszkóba:D fecó kegyetleül bebaszott:D amikor lemüvelt.:D bezélt meg midnen:Dtényleg felejthetetlen volt. köszönöm az estét akik ottvoltak remek volt♥!
utána vasárnap mentem kecsóra keddig.D azis rohat jóvolt:D
voltunk kint majálison:D szakadó esőbe supernemen és the hated tomorrowon:)szarrá áztunkx de jóvolt:D utána mentünk aludni:D másnap pedig deszkáztak meg ienek:Dés este kibicikliztünk butiékhoz:D hát jóvolt nagyon:D:D: jókat nevettem:"Dvoltak végzések butiéknál:XD
google-elbasztam a tv-t micsináljak?XD
hát kegyetlen volt:D
aztán m-ár ahza ut nemvolt tuljóüxd de tulélhető:)
tetszett:D:D: utána pedig estére haza értem*-*
jóvolt nagyon az értettségi szünet^^♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése