12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. május 15., vasárnap

Anti Fintess Club konert.és mégegymás:3

Megint elvagyok csuszva a blogirással de próbálom behozni: $
muthéten voltunk Anti fitness club koncerten a wigwamba ^^ pénteken:D visszajöttem csorvásról és jamie pixie és két leányzó kint várt^^
jamievel vonatra szálltunk és indultunk^^ felértünk és benő várt minket: ) utána kiakartunk nézni nyugatiba de nagyonsenkinemvoltkitn:| ien se volt még sokszor:o utána elindultunk wigwamba^^ utközbe összetalálkoztunk Kortezékkal^^ jóvoltmár látni. igaz sajnos keveset bezséltünk de legalább találkoztunk ^^ velük mentünk wigwamig ott találkoztunk jópár ismerössel nagyonjóvolt már látni őket=)utána összeszedtünk pár ismerőst: ) noel is ottvolt^^ utána nemsokára bementünk:) egészkevesen voltak most a koncerten de attólfüggetlenülnagyonjóvolt^^
vége volt és valamit kikellet találni:D noelék elindultak ahol aludtak volna de nem telt el sok idő és jöttek visza:o elvileg valami házibuliba indultunk el,eélég sokat utazgattunk de végülis nemjutottunk el oda-.-... egykis cinkmiatt igyhát kimentünk deákra vagyis elindutunk mert ottvalami éjjel nappaliba betévedtünk enni meg minden:D utána kimentünk nyugatiba felültünk egy vonatra ami majdnem elindultxd hát vicces volt és gyors lejöttnkxd ugyanis ádishoz metnünk aludnimert nagyonkivoltunk:D utána végre négyóra volt és elindultunk^^volt egy két vicces és érdekes dolog a vonatba...amit inkább nem irok idexd utána odaérrtünk kb fél-7-7re ádishoz elvoltunk ott:D aludtunk valamennyit bár nemsokat:D utána átmentünk busszal kecsóra:D ott deszkáztak noelék:D és olyan 5-6 fele átjöttünk csabára:D ittvoltunk kb 9fele és hazamentünk:D ittaldutnk.:D aztán másnap délután visszakisértem kecsóra ottvoltam egy órát és jöttem haza:D hát elég eseménydus voltxdd nemsok alvással de jóléreztem magam végülis^^♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése