12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. december 14., kedd

padlón-....

harcoltam én már a szar ellen eleget..:/meguntam azegészet.. ugysem lesz semmi jó:S amikor vmi parányi szikra is jön h jólesz a jövö:S midnig vmi elbaszaa.
eltünnék énmost szívesen a picsába.. de ez lenne mindez megoldása?nem..
lehet h  a harcot már rég feladtam... de öket nemfogom.. ezt az utat végig kellene járnom.. a lelkem darabokban...VISZONT MOST EGY UJ ÉLET VÁR MÁR VÉGRE RÁM?
összeszedem magam...hiába keresem nem találom vigaszom,.. kegytetlen játék:/
valahol valkai biztos bízik bennem... de ki?!
lehet könnyebb lenne ha feladtam volna.. nemkönnyű most ezt én sem tagadom...
álomvilágban élek soxor.. de sajnos fel kell ébredni.. örök szürkeség.. hétköznapok..vhogy kikell lépni belöle.. kell az ujnap mikor ujra bizni tudok, s szeretni,
ez az egész egy álomvilág... ez egy álomvilág... érezted már?
amikor a haverokkal röhögsz aztgondolod annál boldogabb nemlehtsz értezted már?... ez egy álomvilág..
lehet engemet gyülölni de nem érdemes szeretni, de ha utálod midenn szavam akkor ne szeressél belém..
néha önzönek lenni muszáéj... mert te maradzs alul.. ahol midennki belédtapos és ott halsz meg... élve eltemetnek..vgya pedig hamara  szerek és az alcohol rabszolgájá válsz.. vagy pedig álomvilágmiben felnösz.. hinnnem kell h vannak akikért érdemes felkelni..az életnek soxor nem happy end a vége... mint egy hirtelen szédülés néha ugy kap el a döbbenet.. és akönnyed csak kicsodrul láttán..még sem sírsz csak szíved rebbegeett bele.. sosem szabad másért sírni.. mégha aztmonod " soha nem engedem el'
gonoldj arra h valaki szeret
gondolj arra aki érted nevet
gondolj arra aki segítséget áraszt
gonolj arra aki vicceivel fáraszt
gonolj arra aki barátlkénthelyt áll
gondolj arra  aki mosolyodra vár
gondolj arra  aki örömöt zár rád
és ne gonolj arra aki nem gondol rád..
ez egy áálomvilág én ebben nöttem fel... egy ez álomvilág.. az egész életem egy álomvilág...
mindent az álmok irányítanak...de gyerekek álmaitokat törjétek szét... az élet még sem álom...
olyan korán jött el az éjj ma ,.. olyan altatóan néma..csak én virrasztok éberen nehogy elalujdon a szererelm...
meséket halgatnék amiböl megtundáám kivagy te? ki mdnig ittvagy... de vhogy mégsem... nézd ahogy mozdulsz,teszel... pedig nemis akarod..játszunk szerelmest mint a nagyon... csak tudod olyan veszedelmes... nézd a porrá izzott öleléseket... olyan mámorító
én egy kicsit most meghaltam de ne ijedj meg én ezt nem akartam csak látni téged élve félteni.. remélni emészetni... alujd menj én majd virrasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése