12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. december 13., hétfő

elöször is bocsánat h mostanság nemirok csak kicsit elvagok havazva és tünve is mostanság:/
elég szar dolgok jöttek ebben az egy hétben a nyakamra:S lég offos:s
bár jóis volt egy két dolog:)
hétközbe taliztam aszthitszem kedden márkimmal^^ beszélgetünkmegmidnen:)
aztán pénteken felmentem szűcs bencéhez , ottvolt márk jach és karhel is:D
süütöttünk márkal palacsináttXDDD hát uhrsiten kajak egy élmény voltO_OXDD kidobáltuk a negyedikröl a palacsinátXDmeg összevszakutyultunk midennXDD annyit nevettünk:D gecinagyovotl:D de végülis egészjüvoltXD ahoz képest h jópárat elbasztunk elégettünkXD elízesítettünKXD hát kajak nagyvolt:$XD
aztán fecim itt aludt szombaton:D dvd-ztünk csináltam neki uj hajat:D meg átjött zsozsi:D egészjóvoltsokatr nevettünk megcsnáltunk képeket^^
legalább volt egy két jódolog is:D
am tökszánalmas h MYVIPEN fékelnek(Y) lenyultak 2 vidimet .. am sincs fent sok de ezen szakadtamXDD hát mien már és még a csaj olt le h nem az én vidim hanem hottie s-éXD hát bazmeg szerinte én kivagyOK.___.?xD jót veszekedftem vele:D de nem lehtett 13nál töb.. röhej kajak:D
néhány kép.::D nemmind de a többi fent van fészen...:D









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése