12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. december 7., kedd

Dürrer kert*♥*

hát felindultam szombaton egyedül pestre partyzniegyet, elööte gyuchával 2 órát csöveltünk beszélgettünk meg minden^^ dejóvolt.)
utána találkoztunk vmi haverjával meg pinával és daweel:D
utána én felültema vonazta és 2 órát uncsiztamxdd utána végre felértm*-*
rea már várt^^
és indultzunk nyugatiba elég elbaszott napnak indultXD eltévedtünk nyugati feleXDDDDDDDDD ami nagyszó ahoz képest h milliószor voltunkmár de annyira elvoltunk h ezkészvoltxdd aztrán felértünk^^ odamentünk atöbbiekhez:D mókáztunk
olyanjóvolt már midennkivel találkozni*,*
végül egy része elindult a csapatnak dürrerbe mi meg huztunkblahára:Dmert vártunk egy illetöt:D
közbe kortit is kihívtuk h jöjjön el a kókuszgolyojáért^^ ottvolt velünk kb félórát órát nemtudom:D de nagyonhideg volt miis vártunk kb 2órát vagy többet de nemtudott jönni az illteö igy miis elindultunk 11kor kb:D elmentünk vmdig hát richig kibaszottvelünk az életD felültünk a trolibuszra err fel leszakadt a vezeték szikrázott meg midnen tiszta idegek voltunk-.-"
hát akkor menjünk gyalog???? nem hát odamentem 1taxishoz h mennyiért vinne ki minketˇˇ egész ollcsóvolt és mentünk igyhát avval^^
megérkeztünk éjfélre már midndenki várt minket^^ ott is találkoztam oár ismivel pl kennyvel^^ nagyonjópartyvolt*-_________* mivel hc volt kegyetlenül adta:D utána vége volt és elvoltunk közbe alatta is:Dbeültünk egy szobába és ott ofultunk alutdutunk meg szakadtunk azemberek bezséldein'cigányemok.. az emok olyanok mint a cigányok midnenhol ottvannak meg fészbukzoli meg lápma zoli meg ienekXDDDD áhh annyit szakadunkDX meg elaladutam mert kicsit nagyonkivoltam és világítottak rám zseblámpával és nem vettem észre és ott szakadtak rajtam:(DX kva nagxovltXDD nagyonhidehvolt az volt a nagyogázos:S
utána reggel 4körül indultunk visza keletibe:S mimiék nagyonkivoltak:S...
és reával ettünk és indultunk haza:D alig várjuk már a szilvesztert meg ugyanis 29étöl 1ig fent leszek és nagyonaatom party lesz:D reával meg kortival pont bezséltük h kortinál lezsünk majd tüökre várjuk már^^nagyona andifogja ugyebár lesz afc meg midenn:D annyirajólesz*-*
na majd látjuk milezs:D biztosan adni fogja^^ annyirajóvolt midennkit látni bár volt pár ember mint pl szandi vagy imike akit nemláttam:((( és nagyonsajnáltam meg persze pötike kiba stb  sergioék csapata::/ de majd legközeleb^^
Mimi♥ádi♥vani♥ancsi ♥mimo♥reja♥mmeg midnenki*-*annyirajóvolt mopst nicnskedvem midenmkt névszerin sooroloni de nagyonjóvolt(L) igy társaságilag^^♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése