12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. december 24., péntek

Momoszülinap^^

nagyonjóvolt^^ fecó én ati dawe és manó megérkeztünk oh-ra^^ beccykiék ottvoltk már^^
utána beugrottunk pirihez a kocsmába:D találkoztunk pár emberrel:D utána mentünk sprába:Dés tomihoz: Donnét indultunk bencéhezahol a buli volt^^
hát gecijóvolt^^:$ midnenvolt ott amikell:D tomboltunk ittunk:D megminden:D hajalig fentvoltunxkdd vlt pár érdekes dologisxD amikor ati behányt meg teljesen beoffolt.D
de véülis kurvajólsikeredett:D szurtunk balázsnak mellbimbó pc-t:D
áá kegyetlenvolt:D majd lesznek nemsokára képek ha anikó átküldi felrakomöket.D egyszóval hatalmas kispartyvolt^^♥ örültem h lilikét is láttam:)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése