12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. november 28., vasárnap

tegnapelőtt

hát elég offos napvolt... suli-csovás-és haza..xDd 9kor go át csaba ellyvel találkoztam:D csöveltünka restibexd utána felszáltam a vonatraxddfél12 orosházán voltam,. beccyék kijöttek értek kocsival:D beülttöünk visza pokolba ottvoltunk kb még félórát... és eltünt mimi.. hát akk go mátéékhoz aki kb midnent szétvert az utcán végül mimi ott volt nállunk de mi elmetünk beccyhez aludni és jött velünmk máté is :D ott gecijóvolt^^ aztán reggel felkeltünk:D végre taláőlkoztam mimivel*-*
utána hazajöttünk én még anyámmal flangáltam a vároba aztán hazajötem.
szal kicsit offovlt..de azéjóvoltxd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése