12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. november 16., kedd

Ribancok éjszakája 11♥: D

manóm, pénteken ittaldut megcsináltam a haját^^ jólevoltunkszakadtunk annyit:'DDDD
utána másnaap fecóval felmetünk pestre^^
találkoztunk megintcsakjósokismivel^^
átmentünk nyugatiba: Dott mókáztunkmegfmidenn:D utána elidnultunk rére^^
hamarosan be is mentünk bár oda fele volt egy kisseb verekedsé:O amit énse értettem miért verekedtek:o de durva volt:O
utána bementünk amikor bemenetünk ottvolt szecsödiXDDDmeg hien isxdD
utánaleültünK:D elvoltunk ottxdd hirtelen csak megjelent korti is:O pedig ugyvolt nemjön:O aztánjött mégis:D megjött ádika is^^olyanjóvoltöket látni^^^ kurva nagyot partyztunk:D egész este szakadtunk és pörögtünk:P aztánvolt hfelmentünkXD rolika és rea bement a wcbe én eg átmentem a másikba és hoztam folykékony szappant és mondtam kortinak löje be nekikXDDDD anynit szakadznkXD rohadt nagy este volt:D nagyonteszett:P
volottmidenn amikellet:Pjaj és ugy örültem h benőm is jött˘˘
utána hajnali 2kor egy váratlan dolog történ:t:O lefujták a bulit elvleg azért mert hangos volt a zene:O.. meg adrogook.. hét kvára öröltünkneki(Y):S
utána kimentönk csomoan margitra: DD mások pedig asszem dnbre mentekdxd
mimeg ott offoltunKXD nagyozsibbadt az agyunkxDD kva nagyvoltXDD röhgötönk annyitXD nagyontesuet ottisxd cska kicsit hidegvolt:D
utána átmentnk nyugatiba:D ott offoltunk:D és gó állomás és haza:XDD plusz ezt lese irtanXD h elestem a lépcsöbeXDDDD ugybebastam a lábamXD ááhhhXD
na ime náhánbykép: D











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése