12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. november 28., vasárnap

szétcsúszva...

mostanság szét vagyok esve...nemirok blogot... nincs időm mindenn bajom van:Sde leisszarom.xd
jövhéten szombaton megyek fel pestre reával^^
nagyonjólesz*-*aligvárom...
olyan korán jött az éjma.. olyan alatató.. félek elalud a szerelem.. de csak én virrasztok éjelen..kivagy te aki folyton itt vagy?
mesztelen vayok érdekel?... kell egy mell egy segg.. amikor 2 test egyesüll.. fent az angyalokmulatnak...
játszunk szerlemest... tudod veszedelmes...nézzük ahogy a tűz lobog...most ne aludj el... figyellj most én egy kicsit most meghaltam...de ne ijedj meg ezt én nem akartam..csak én léteeek éberen..félek h elalszik a szerelem..
boldogan szól...gyere velem... minden törvényen túl te meg ég.. csak látni téged félni... denem kell megörülni.. te vagy a világon az egyetlen kincsem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése