12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. november 19., péntek

Édesanyám♥

most kezdek rájönni h mennyit jelent nekem az édesanyám.. 16évesen igen kimondhatom h többet jelent akárkinél
nincs annál szebbb és jobb mikor az ölelésében melegedhetek..2éve én nekem már csak ő van. tudom h a legjobb irányba akar elvinni és ha piszkál nem azért mer szart akar nekem hanem jót.
voltak nagyon borús idöszakaink is  de mégis ő a  mindenem.
remélem egyszer visszadtudom adni.
soxor ugyérzem mellete kéne legyek most.
hiszen azt megtanultam,sosem lehet tudni mennyi idöt tölthetsz vele..
nagyonszeretem rettentöen féltem , h elvesztem.
pedig elveszthetem de amíg van addig kel bizonyítani.
szeretném ha már egyszer végre büszke lehet rám a tanulába
anyukám a legjobb anyuka a világon..
megbuktam nem baszottle.. hisz együtt sirt velem és aztmondta midnen rendben ujrakezdeeed.
mindenhova elenged,remekül kijövünk.és akármi gondom van segít,ésjófej=)
nemsok mindnekinek van ien anyukája aki ismeri nagyonjól tujda h tén nem rámondott dologez:)

ez a dal pedig pont ide kapcsolódik : http://www.youtube.com/watch?v=SRjpYGKEV4I
most nincs ihcletem tovább inri:S
de ebbe a dalba midnen benne van*,*

2 megjegyzés:

  1. hát kár hogy nem ilyen anyukám van... de nem baj, én is szeretem az enyémet... :) ♥

    VálaszTörlés
  2. :) a tied is a legjobb anyuka csak nézz a sajádd szemeddel♥^^

    VálaszTörlés