12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. november 7., hétfő

pest.Caps for Ceroline,ősszi szünet: )

Csütörtökön felmentünk pestre a sulival, csak azuért mentünk fel dézivel h ne kelljen suliba menni egy rohadt mumia kiállításra..xd hamar megjártuk és az arénába látjoltunk^^ féll2re jöttnoel*-* (majd lesz a kövtetkező bejegyzés egy kis változás...:/hiba: )és jött velünk haza ^^ másnap pedig nemmentem suliba:P elmentünk caps for cerolien koncertre szolnokra^^ ottvoltam misiék stb^^ jóvolt bár az éjszakázás kicsit betette a kert kaput:| aztán haza értünk^^és lájtvolt még hétfőns mentem be suliba: é hahah:D aztán utánavaló pénteken elmentem noelért kecsóra^^ és estére hazaértünk:|\ ittvolt hétfőgi^^ utána kezdőtőt az ösziszünet pénteken átszaladtam gyulára utána onnét kecskemétre este ott enternix koncert votl:D hétfőig kecskeméten voltunk elvoltunkmidnenazrán hazajöttünk kedden voltunk mamánál:D szerdán pedig mentünk fel pestre jót szoptunk avval is berénybe:"DD aztán indultunk pestrew^^ ottaludtunk sajtinál kis játékparti volt jóvolt ez a két nap sajiéknál. DD: DD meg noelék elmentek bg-vel bezsélnixd mimeg mariannal a pecóba maradtunk^^ aztán másp este 2enterixkoncert:| midennünk kivolt de a filteres az kurvajóvolt:Ojókis hely:D igazrreggel fél5re értünkhazamindennünk kivolt de egy élméynvolt:D másnap go vissza kecsó:D és szombaton but notay koncert voltxdd aztán vasánrap haza: (((( de jóvolt ez a10nap vele♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése