12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. november 7., hétfő

hiba.

Mindenn kapcsolat alapja az őszintte hozzáálás... én elkövettem egy hibát mibe majdnem belehaltam",,, sajnálom rettentően és mai napig nemfogom tudni miért tettem... vagyis tudom csak megértetni nehéz:% hálistennek más szarságom nemvolt de megtudtam mien érzés az mikor reménytelennek tünő helyzetben kaparászol kapkodszórákon keresztül... de hozzád cska rosszatvágnak és letagadják amit éreztekl és hidegséggel állnak: =..rájötem h sosem akarom elveszteni őt. és a mai napig bánom., egyszerűen leirhatatlan mienvolt...és mai napig csodáanak tartom h tört meg a jég... ahogy megcsókolt csakugy.. ahogy a szemembe nézet...én már midennreményem zsinte elveszetttem padlón voltam... de nem adtam fel. tudtam h van értelme ott bent valahol. én csak az érdemes dolgokért küzdök - és ő az. érte ölni is képes vagyok. 8hónap nemkevés idő... lassan 9. és érzem tudom magamban ,nekem nem kelmás. csak őt akarom csókolni midnig.tudom h ő a megfelelő személy az életemben és etz a mély pont átküszöbölése mégjobban okot adott rá h ebben hidjek. mert tudom és érzem h csak neki van helye mellettem ,nagyonboldog vagyok és nagyonszeretem. és köszönöm ez eddig eltöltött napokat♥
ami midnennen átmentünk megmidenn... sokmindent nem irok le ide már mert nem akarom h más tujda mivolt pontosn meg ő sem dijjazná., meg persze ezt érzem magamban ezcsak kettőnkre tartozik... csak tudom ha egyszer ezeket visszaolasom miis voltmert ez egy mélypontvolt bennem. és most valamiért nemjönnek a szavak de akkor is csodálatos ami köztünnk lemegy a, leggjobb dolog a világon az életemben noel♥♥♥
remélem megmarad örökre az érzés. de rajtam nemmúlik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése