12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2012. január 30., hétfő

dürerkert,kecsó,pest,stb

3hete voltunk dürrerbe hc party:D  noel szerdán felment pestre és én meg pénktene mentem fel utána,aznap befestettem rózsaszínre a hajam: DD kicsit baj volt köztünk.... nemnaon szoltunk egymáshoz egész dürer alatt ../másnap elsővel mentónkhaza ... aztán misinél aludtunk kibékültünk és délután felmentünk pestre:D elmonal aludtunk aztánjöttünkcsabára:D
utána hétvégén végig kecsonvoltunk utána megint itt. anyu cét adottnoelnek.. egyenlőre nemjöhetide:/tudom h van benne igazság amit anyumondt...nemiskevés
azán hétvégén voltunkmegint elmonnal aztán ádisnál lájtolunk. kb ennyi..
mostanság elégsokat veszekszünk de mosttalán ugyérzem tulléptünk ezen a veszekedős korszakon... de mmégsem olyan vagyok belülről aki voltam.. és olynsosem leszekmár sosem hittem h ennyure nehéz feloldalni a bizalmat a hietet magamban.. rettentő érzés.. ami akár 1 kapcsolat végét is jelenthetné. de küzdünk érte hoisz együtt tulllehetünk és sikerülnifog♥ rakokfelképet és egy zenét... és a héten irok az érzelmekről...amiket egyszer kecsóról haazafele papirra vetetttem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése