12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2012. január 12., csütörtök

az elmúlt egy hónap... szilveszter miegyebek.

Nos most nemszeretnék hozzáfűzni ahhoz amit igértem h leirom... nemakarom felidézni, lehet h SOHA, és tudni sem akarok róla... időkellmég. de igérem lefogom irni. de amit mostmég mindig érzek... élhetetlen...
először is első érdekesség SZŐKE VAGYOK: DDD(egy darabig)
aztán minyával a hétvégén mentünk kecsóraa. Dlett egy uj fiu osztálytársunkXD
lett egy melkkas irás tetkom:D
sikerült elkésnem a buszom. és két nappal meghosszabítottam a szünetem:P
aztán a hétvégén noelnak pesten a vadvirágba volt koncertjük:D DD elégjóvolt: 3
aztán hazaestünjk kecsóra majd békéscsaba. szent este napján haza estünk.. a karácsony elég fos volt várghatólag..unalmas érzéketlen szar.S
aztán hétvégén megintkecso
aztánvoltnk 28án morrisonsba afc-n: 333
szilveszterkor jencinél voltunk házibulibna: DDjóvolt bár a hajnalos hazaséta és onnét azonnal buszozás csabára betettea  kertkaputxD
aztánvoltunk ádisnál is:Dmeg voltunk megnézni a moziba a  csizmás a kadurt:D
aztán megint suli: ((((((((((((
aztán kecsóó hétvégén: DD és pest:D
látjjjt pest westend:D
hát kb ennyi:D többet iet nemcsinálok h iensokáig nemirok,mert kruva sokmdiennre ne emléxek:S és igynemjóó... d ekbb ennyi a lényeg.. violt sok balhé.szerelem megieek
ja és suliba veerekedtem...(Y):D
és sulitváltok:S::SS:
majd meéslek csóóók♥
PÉntek dürrer CFC♥NOEL♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése