12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2013. július 12., péntek

Igen ma lennél ötven éves ha még ittlennél, telik az idő és egyre nagyobb az űr amit gyerekként itthagytál bennem, sajnos csakaz emlékekben találozok veled és az álmaimban olyan jó lenne ha még élnél s velünk lennél..ahogy felnövök egyrejobban rájövök basszus mennyire rossz igy, annyi kérdésem lenne s mennyiszer megvédtél volna  pofoonoktól...sAjnos nekem ez jutott hogy felnőttként kell értékeljem magam a dolgokat  gyerekként már felnőtt ésszeléljek.köszönöm minden esetre amit adtál az alatt a rövid idő alatt, amit annyira bánok hogy nemvoltam veled annyit  amennyit lehettem volna bár tudtam volna hogy ien kevés lesz. annyira hiányzol nekünk..:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése