12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2012. szeptember 19., szerda

elmaradt..

sajnos nincs időm blogot irni:/
már oan régen irtam h nemtudndánk mindent leirni.. pdeig rengetek érzelem kiirni való teng bennem... szerelem, magány barátság.. kiszolgáltatottsá,g, félelem  bánat depresszióó. bosszú..méreg... emlékek....lenne mit irnom megpróbálok többet irni ezekntl.. hisz neekem mindez emlék.
igazából minden  noel körül forog az életemb4n vele vagyok midnig olykor igy olykr ugy... olykor múlónak tünik és reménytelennek. beletörödök és felfogok, rájövök pofára esek. olykor a felhők felett 3méterredl lebegek az érzéstől...
változóaz életem és naon sokat tanultam az elmult időben .... lassan felnövök
18 közeleg...

4éve h elmentél♥ ne képzeldmennyire hiámyzol
lassa 19 hónapvele... talán örök marad az rérzés♥bizombenne h midnenjólesz
gyaksziizok a boltba jobban elviselem az embereket változik ay külsőm raok képeket  fel és egy dalszöveget
j4elentkezemhamaraqosan..bye




















Verze1
A szívem diktál, mégis ésszerűen cselekszem,
Hogy van az hogy nem akarlak de én mégis szeretlek,
Őszintén érzem mégis csak rossz dolgok vannak bennem,
Esély kéne adnom neked, de nem szabad vaknak lennem,

Minden bizonytalan az utcákon szél suttog,
megsem érdemellek akkor mond a kezed miért nyújtod,?!
szükségem van rád mert elvesznék ha nem lennél,
a mosolyodnál nincsen szebb érted bármeddig elmennék,

Tudom hogy őszinte vagy egyre jobban ismerlek,
A hitem vissza adtad igy irántad kétség nincs bennem
Hiszem hogy szeretsz, és én is szeretlek téged,
Nagyon kérlek vigyázz rám ha te is elhagysz nekem végem,

Refrén!
Léteznek mesék vagy csak szimplán te vagy álomszép,
megszűnik a külvilág most kettönkért megváltoznék
Más vagy a többinél,mert már most bizonyítottál,
tudom érted érdemes jó lenne ha most itt volnál,

Verze2
Nyitott vagyok feléd, most szita lapokkal játszom,
én boldog vagyok melletted és te is annak látszol,
szív küldi szivnek ez egy üzenet a távolba,
hogy nem egy vagy a sok közül csak egyetlen a számomra,

Tényleg igy érzem mert rájöttem hogy fontos vagy
a célom hogy megbecsüljelek és rólad gondoskodjak,
nem voltak érzéseim, mert szivemben vihar volt,
de igéretet teszek bárhogy lesz melletted kitartok,

Knozah is érző lény csak rettegek hogy rájönnek,
nem adott soha bizalmat csak megmaradt egy zártkörbe .......

Refrén!
Léteznek mesék vagy csak szimplán te vagy álomszép,
megszűnik a külvilág most kettönkért megváltoznék
Más vagy a többinél,mert már most bizonyítottál,
tudom érted érdemes jó lenne ha most itt volnál,
 

Knozah` B. - Álomszép (Prod by. Ware) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése